Monday 17 October 2011

Permulaan 1 2 3 . . .


Assalamualaikum , dato' , datin , tuan , puan , encik , cik , saudara , saudari , rakan dan teman... hahaha..
saya tuan empunya blog yang bernama AMEER IZDHAM BIN AMIN IRHAM .. saya tuan empunya blog yang brumur 15 tahun dan telah pun selamat mnjawab kertas soalan PMR... tuan empunya blog ini masih lagi single2 , dan sedang mencari seseorang untuk di jadikan teman bermanja , tempat untuk meluahkan yang tersirat di dalam hati... dan memandangkan saya dah solo selama 2 tahun , seblum ini sudah pernah memiliki pengalaman bercinta dan pasangan yang bukan jodoh saya telah pun di seru oleh yang ILAHI , semoga roh arwah di cucuri rahmat...Amin... sesiapa yang berminat hendak berteman dan sebagai nya bolehlah ADD saya di FACEBOOK laman sosial yang mendapat sambutan...jadi ADD saya kat link ini http://www.facebook.com/profile.php?id=100003035270753 .... saya juga adalah anak tunggal lelaki AMIN IRHAM DAN NURHAFIZAH MUKRIZ iaitu ayah dan umi saya.... itu sahaja yang perlu saya kongsi , nak tahu lebih lanjut boleh bertanya terus kepada tuan empunya blogger....

4 comments:

  1. first time blogger ? keep up with the updates.

    do hit my site and feel free to follow :)

    ReplyDelete
  2. ye , my first time... okkey... follow me back k...

    ReplyDelete
  3. cmne nk add awk??
    asyik x dpt jew...
    klw bleyh awk jelaa saye.. =)

    ReplyDelete